Inte bloggat på ett tag

Var ett tag sen igen jag skrev något nytt inlägg.
Har haft lite att göra samt at jag inte kännt för att blogga.
Hur som helst,

Nästa vecka åker vi till Vemdalen, så nu är det full rulle här hemma, packa kläder, planera maten så man inte tar med sej för mycket, sortera pjäxor och skidor, "kan du ha dina pjäxor i år? det borde du tänkt på tidigare! Vems skidor är det här? Att du aldrig lär dej, det är dina!! Ska vi ta med längdskidor i år? Vart är pjäxorna till dom då?" Etc...
Ja, det är kaos innan semestern med andra ord.
Har hört att det ska finna trådlöst internet i stugorna så jag tänker ta med datorn och bjuda på lite bilder under veckan. (Om det finns trådlöst internet vill säga) Annars får ni hålla till godo i en vecka:-)

Nu ska jag ta en kopp kaffe!

Tja då!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0