Både jobbigt och bra

Har inte bloggat på ett tag, jag vet. Men det är inte många som läser min blogg ändå så det känns som det kvittar om jag bloggar varje dag eller en gång i veckan liksom:-P
Men vad har hänt sen sist då? Ja, inte mycket.
Igår bråkade jag med mamma... igen, (ingen vidare bra relation jag har till min familj). Hon ville att jag "skulle skaffa ett liv".
Troligen menade hon att jag skulle skaffa tjej, flytta hemifrån och göra något vettigt av mitt liv.
Och visst, göra något vettigt av mitt liv kan jag väl, jag vill köra lastbil (vilket jag är förbjuden att göra för mina föräldrar)  Men det här att skaffa tjej... jag tittade min korkade morsa i ögonen och sa "glöm det!!"

Hon har sagt att i telefon till nån, vet inte vem, att jag inte kommer kunna skaffa tjej pga min stammning, att det är för jobbigt att lyssna på mitt hackande och upprepande av ord, vilket jag har full förståelse för.
Men varför säger då den jävla kvinnojäveln så i telefon samtidigt som hon säger att hon vill att jag skaffar tjej?!!!!!
Jag får liksom inte ihop det.

Nåja, om jag skaffar tjej blir hon bara lidande, och jag vil inte att nån annan ska bli lidande pga mej, så därför vill jag vara själv.





Fan va negativt det här inlägget blev, men alla har det inte så bra här i världen.
Bara att acceptera och försöka gå vidare så gott det går.
Syrran och hennes kille är hemma i helgen, fan var kul:-)
Fan va Kim (syrrans kille) och jag ska dricka öl och fiska i sommar XD



Höres!

Tja då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0