Kritik mot fantasilösa låtskrivare

Det här med kärlek har jag aldrig förstått mej på, än mindre i musiksammanhang!
Har liksom inte fattat vad som ska vara så bra och fint med det.
Det jag ser i det hela är ett enda stort tidsfördriv, och tid är pengar som det ju heter, och i dagens ekonomiska situation så är ju uteslutet med kärlek iaf för mej, iof svor jag för ett bra tag sen att aldrig mer ägna mej åt kärlek, så jag har ju mitt på den säkra sidan kan man ju säga.
Och sen alla låtar som skrivs idag...
Alltså, varenda jävla låt på radion handlar om kärlek, men hallå, efter så här lång tid, är det inte dags att skaffa nya ideér!!
Eller har musiken fått idétorka?!!!
Nu finns det säkert många som inte håller med mej men det här med kärlek, och att det ska vara livets gåva... det är ju uttjatat så det bara stänker om det!!














Nu ska jag till verkstaden och fortsätta med bilen.

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Felicia

De är ju livets gåva:)

Och de säger jag som har de braXD

(förlåt)



Men om de hade varit för någon vecka sedan så hade jag hålit me dig^^



2009-01-15 @ 19:40:03
URL: http://feliciawesselhoff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då måste jag ställa en motfråga, vad ska musiken handla om då?:)

2009-01-19 @ 10:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0