Scania Highline




Ja, då var det inte mycket kvar.... eller jo, det är en hel del kvar innan min RC-modell är klar.








Fan, jag är riktigt nöjd så här långt:-)







Och när modellen är så pass stor som 1:14 så går det utmärkt att sätta in in 5mm LED-belysning fram...




... och bak. Visst, det fattas fortfarande lite belysning, så som positionsljus, helljus och extar ljus etc men det kommer sinom tid;-)





Testkörde lite på köksgolvet idag. Den gick ganska bra förutom att styrningen måste justeras lite.

Imorgon tänkte jag hänga på en provisorisk trailer och belasta bilen lite, få se vad den går för:-D


Nu ska jag sova!

Gonatt Sverige, vart ni än är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0