Sen morgon

Vaknade vid halv ett idag:-S
Känns som att man inte kommer få något vettigt gjort idag eftersom man sov bort halva dagen. kanske inte så konstigt eftersom jag kom hem rätt så sent igår efter att hämtat mina föräldrar.
Tror morsan är lite fyllsjuk idag XD
Nåja, hon får helt skylla sej själv:-P Inte mitt problem!
Nu kom jag på vad jag ska försöka mej på att göra idag, fixa skotern.
Körde nämligen sönder den i Söndags, ett undre stabiliserings-stag till höger skida gick av. Farsan märkte det när jag kom tillbaks.
"Du, kolla under din skoter, vad är det som hänger ner??"
Så det kanske jag ska försöka fixa idag... men bara kanske XD

Nu ska jag ta mej en kopp kaffe och sen ska jag... ja, vi får se vad jag hittar på.

Hörs senare kanske!

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0