Kvällsblogg

Har just updaterat lite på min "profil" som det så fint heter, samt bytt bild.

Jag har faktiskt slagit i en lliten wiskey och sitter och njuter av den nu. 
Har också satt i Hypocrisy i CD-spelaren och spelar som bara den nu.
Kom just på hur jävla bra dom är.. ja, för oss då som gillar svensk Death-metal då förstås.
Men dom påminner mej så jävla mycket om min tid på scen, då jag sjöng... eller ja, sjöng o sjöng, gör man det i death-metal? Nja, mer growl-sång då XD Skrik och vrål:-P
Hur som helst, jag vill stå på scen igen, vill tillbaks till rampljuset!!
Oj, det där lät som jag var en föredetta rocksjärna som supit sej redlös och fått sparken från ett band, men riktigt så är det inte, visst söp jag i min ungdom och levde ...ja, det tar vi en annan gång XD
Nåväl, jag vara med  i ett lokalt band här i Sandviken, vi gjorde några spelningar, mer var det inte. men ändå, det var  jävligt kul:-) Som mest spelade vi för ca 1000 pers, körde några covers på kiss först, sen lite eget .
Fick faktiskt skriva några autografer också, det ni!! XD

Nåja, nu ska jag gå och lägga mej, imorgon är en ny dag...tyvärr.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0