Vilket jävla tjat!

För några dagar sedan så undrade min mor om inte jag skulle ta och skaffa flickvän.
"Du vill ju så gärna ha en flickvän"

Ehh, jaså, vill jag? Det visste jag inte ens själv!!

Och för några månader sedan skvallrade hon för nån "vännina" i telefon att " jag tror aldrig David kommer hitta nån, det finns ingen som står ut med hans svåra stammning, det blir till o med jobbigt för oss"
Förvånar mej inte om halva Färnebo vet om det nu, jävla skvallerkärrningar!
jag bryr mej inte heller.

MEN HUR FAN SKA HON HA´T??!!

Men jag har gjort mitt val, jag tänker inte skaffa tjej, jag hatar allt vad kärlek heter och handlar om!!

(det finns goda anlednnigar till att jag gör det)







Och jag står fast vid mitt val!!




Kommentarer
Postat av: Laser,

Tja! Har alldrig sett din blogg förr david! Men hörru! Mc kort låter great! jag läser för det nu. (har även sökt lån till mc.. får se hur det går) Vill köpa en kawazaki ern6. Kolla in den jag tycker den är ascool. Tänkte mig en VIrago eller dragstar först men de är inte sköna att åka långt på! så nu säljer du skotern till sommarn och köper en hoj för slantarna =)!

2009-01-27 @ 00:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0