Det går bra nu...not!

Fan va dålig jag är på att blogga! Jag vet!!!
Så ni behöver inte säga det!

Har haft fullt upp senaste tiden men en ringbrynja som ska vara klar tills vikingaträffen den 17- 19/ 4.
Sen är det två till brynjor som ska göras. Så nog har man jobb ett tag!

Bara för att fylla den här sidan av onödig text så skriver jag bara om nått helt ointressant.
Nu kan man äntligen se slutet av vintern!
Även om jag gillar vintern så känns det nu som om en härlig vår och sommar inte sitter helt fel.
Var ute och promenerade idag. Solen sken och på sina ställen var marken bar:-) Så nu är våren på väg!
Hoppas snön försvinner tills vikingaträffen i april och att det blir lite varmare så man slipper frysa på nätterna. Men iof, vi eldar på ganska bra på kvällarna så det ska nog inte vara nå problem med värmen:-)
Har förresten inte gjort ett dugg mer på min viingaskjorta sen sist, bara så ni vet! Så att hinna klart den tills viikngaträffen, nja, det vette fan hur det går, har ju en del kvar på Björns ringbrynja än.


Ja, lite text blev det iaf XD

Nu vaknade förrseten Simba bakom mej så nu ska jag leka lite med honom!

Tja då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0